Napisz do nas na: kontakt@geniuspolska.pl

kontakt@geniuspolska.pl

§ 1
Postanowienia wstępne

Regulamin skierowany jest do Konsumentów oraz określa rodzaje oraz warunki zawierania umów na odległość oraz ich rozwiązywania a także tryb postępowania reklamacyjnego. Regulamin skierowany jest także do Przedsiębiorców i określa zasady i tryb zawierania z Przedsiębiorcą Umowy Sprzedaży za pośrednictwem Sklepu.

Zgodnie z przepisami prawa (Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, Ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną,  Kodeks cywilny.)

§ 2
Definicje

Użyte w Regulaminie definicje należy rozumieć następująco:

  1. Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym  https://online.geniuspolskaonline.pl/produkt/kurs-genius-trener-1-modul/
  2. Sprzedawca
    GENIUS POLSKA PIOTR NITECKI

Al. Wilanowska 93 m 2, 02-765 Warszawa

NIP 9511762514
tel. +48 535 555 566
kontakt@geniuspolska.pl

  1. Klient – każdy podmiot, który korzysta z usług i funkcjonalności Sklepu, a w szczególności dokonujący zakupów za pośrednictwem Sklepu
  2. Konsument – osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą, będącym Przedsiębiorcą, umowę w ramach Sklepu, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową chyba, że zawarcie umowy wynika z prowadzonej przez tę osobę działalności nierejestrowanej.
  1. Przedsiębiorca – Klient wykonujący działalność gospodarczą w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 6 marca 2018 r. – Prawo przedsiębiorców.
  2. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży Produktu lub Produktów ze Sprzedawcą.
  3. Produkt – dostępny w Sklepie produkt lub usługa będąca przedmiotem Umowy między Klientem a Sprzedawcą.
  4. Koszyk – element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Produkty do zakupu, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia, w szczególności ilości produktów.
  5. Operator płatności:

PayU

Ul. Grunwadzka 186, 60-166 Poznań.

  1. Umowa – umowa zawarta na odległość z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (w ramach Sklepu), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
  2. Formularz zamówienia – interaktywny formularz dostępny w Sklepie umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do elektronicznego koszyka oraz określenie warunków Umowy zawartej na odległość, w tym sposobu dostawy i płatności
  3. Regulamin – niniejszy regulamin Sklepu



§ 3
Kontakt ze Sklepem

  1. Klient może kontaktować się ze
    Sprzedawcą w szczególności:
    1. za pośrednictwem poczty
      elektronicznej
      , na
      adres: kontakt@geniuspolska.pl

b.     
pisemnie
na adres:
GENIUS POLSKA PIOTR
NITECKI

Al. Wilanowska 93 m 2, 02-765 Warszawa


        1. a także telefonicznie pod numerem:
      +48 535 555 566 w godz. 10:00 do 18:00 w dni robocze.



    § 4
    Zagadnienia techniczne




    1. Do korzystania ze Sklepu, w tym
      przeglądania asortymentu Sklepu oraz składania zamówień na Produkty,
      niezbędne są:


      1. urządzenie końcowe z dostępem do
        sieci Internet i przeglądarką internetową

      2. oraz aktywne konto poczty
        elektronicznej (e-mail).


    2. Sprzedawca w najszerszym
      dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za
      zakłócenia, w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą,
      niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu
      internetowego z infrastrukturą techniczną Klienta.

    3. Sprzedawcy przysługuje prawo do
      przerwy technicznej w funkcjonowaniu Sklepu, niezbędnej dla planowanej,
      bieżącej obsługi i konserwacji serwera oraz oprogramowania Sklepu. W
      przypadku planowanej przerwy Klienci zostaną o tym wyraźnie powiadomieni
      na stronie Sklepu.

    4. Do korzystania z funkcjonalności
      Sklepu wymagana jest akceptacja plików cookies zgodnie z „Polityką
      prywatności i plików cookies”.

     




 



§ 5
Zasady składania Zamówienia

  1. Składanie zamówień przez Klienta na Produkty znajdujące się w asortymencie Sklepu możliwe jest przez podanie niezbędnych danych osobowych i adresowych umożliwiających realizację Zamówienia.
  2. Wszystkie ceny w Sklepie są wyrażone w polskich złotych i są cenami brutto.

§ 6
Oferowane metody dostawy oraz płatności

  1. Dostawa zakupionych produktów (produkty niematerialne) następuje poprzez przesłanie linka pozwalającego na aktywację konta dostępowego na naszej platformie szkoleniowej Genius.
  2. Klient może wybrać z następujących metod płatności:
    1. PayU
    2. Płatność bezpośrednio na konto bankowe firmy Genius Polska Piotr Nitecki
  3. Szczegółowe informacje na temat metod dostawy oraz akceptowalnych metod płatności znajdują się na stronach Sklepu i w formularzu zamówienia.
  4. Koszty transakcji leżą po stronie Klienta.

§ 7
Wykonanie umowy sprzedaży

  1. W celu zakupu produktu lub usługi, Klient powinien wykonać następujące czynności:
    1. wypełnić Formularz zamówienia, podając wymagane dane oraz wybierając sposób płatności,
    2. Zaakceptować warunki zawarte w „Regulamin szkolenia i pracy Genius Trener Plus”
    3. Zaakceptować  “Politykę prywatności i plików cookies”
    4. Zaakceptować warunki zawarte w “Umowie poufności i o zakazie konkurencji”
    5. Dokonać zakupu.

§ 8
Reklamacje

  1. W przypadku zastrzeżeń co do treści merytorycznej Produktu Klient ma prawo do złożenia reklamacji.
  2. Klient składa reklamację w formie pisemnej na wybrany adres podany w §3 Regulaminu
  3. Reklamacja powinna zawierać, konkretne zarzuty merytoryczne wraz z uzasadnieniem.
  4. Termin rozpatrzenia reklamacji przez Sprzedawcę to 30 dni roboczych od daty wpływu reklamacji do Sprzedawcy.
  5. Brak odpowiedzi Sprzedawcy w ww. terminie na złożoną prawidłowo reklamację, oznacza uznanie reklamacji przez Sprzedającego.
  6. W przypadku uwzględnienia reklamacji Produktu, Sprzedawca wykona ponownie Usługę lub dostarczy nowy Produkt, nie pobierając dodatkowej opłaty. W przypadku jeśli nie będzie to możliwe, Sprzedawca zwróci Klientowi poniesione za zamówienie opłaty.

§ 9
Prawo odstąpienia od umowy

  1. Klient, będący konsumentem, który zawarł ze Sprzedawcą umowę na odległość, może w terminie 14 dni odstąpić od Umowy sprzedaży bez podania jakiejkolwiek przyczyny za wyjątkiem sytuacji określonych w punkcie 2.
  2. Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do:
    1. Umowy o dostarczenie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od Umowy.
    2. Umowy o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, a wcześniej poinformował go o tym, że tym samym Konsument utarci prawo odstąpienia od umowy.
    3. Pod warunkiem, że Użytkownik nie rozpoczął jeszcze korzystania z materiałów szkoleniowych.
  3. W celu odstąpienia od umowy, Klient powinien poinformować Sprzedawcę o zamiarze odstąpienia od umowy w drodze oświadczenia woli w formie pisma wysłanego pocztą elektroniczną lub pocztą na adres podany w §3 Regulaminu.
  4. Informację o odstąpieniu od umowy należy przesłać przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
  5. Między innymi w związku z tym, że w trakcie szkolenia udostępniane są treści objęte prawem autorskim w przypadku odstąpienia od umowy Sprzedawca nie zwraca Klientowi otrzymanych od klienta płatności. Prosimy o rozważne zakupy.
  6. W przypadku rezygnacji po ukończeniu szkolenia lub nieukończenia procesu szkolenia Klient traci możliwość uzyskania i korzystania z Certyfikatu do prowadzenia zajęć jako Trener Genius Plus.



§ 10
Pozasądowe sposoby rozwiązywania sporów konsumenckich




  1. Sprzedawca wyraża zgodę na poddanie
    ewentualnych sporów wynikłych w związku z zawartymi umowami na odległość
    na drodze postępowania mediacyjnego.
    Szczegóły zostaną określone
    przez strony konfliktu.

  2. Konsument posiada następujące
    przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania
    reklamacji i dochodzenia roszczeń.
    Konsument ma możliwość:


    1. zwrócenia się do stałego polubownego
      sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z Umowy
      zawartej ze Sprzedawcą,

    2. do zwrócenia się do wojewódzkiego
      inspektora Inspekcji Handlowej, z wnioskiem o wszczęcie postępowania
      mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a
      Sprzedawcą.


  3. Konsument ma również możliwość
    skorzystania z bezpłatnej pomocy w sprawie rozstrzygnięcia sporu między
    nim a Sprzedawcą, powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub
    organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona
    konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów
    Polskich).

  4. Klient ma prawo skorzystać z
    pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
    także za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR. Możliwość
    mediacji lub postępowania przed sądem polubownym nie wpływa na prawo
    Klienta do skierowania sprawy na drogę sądową.

  5. Szczegółowe informacje dotyczące
    możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów
    rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do
    tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych
    powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych,
    do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich
    Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod na stronie internetowej Urzędu
    Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

§ 11
Dane osobowe i pliki Cookies



Zasady
przetwarzania danych osobowych oraz wykorzystywania plików cookies zostały
opisane w Polityce prywatności i plików cookies dostępnej pod adresem:
https://geniustrenerplus.pl/polityka-prywatnosci-i-plikow-cookies/





§ 12
Postanowienia końcowe




  1. Umowy zawierane poprzez Sklep
    internetowy zawierane są w języku polskim.

  2. Klienta obowiązuje zakaz dostarczania
    treści o charakterze bezprawnym.



3.     
Sprzedawca
zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn, tj.:
zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw, w zakresie, w jakim
te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. Zmiany
wchodzą w życie z dniem ich publikacji w Sklepie. Brak akceptacji nowych
warunków może skutkować rozwiązaniem umowy o świadczenie usług drogą
elektroniczną.




  1. Do umów zawartych przed zmianą
    Regulaminu stosuje się wersję Regulaminu obowiązującą w dacie zawarcia
    umowy.

  2. W sprawach nieuregulowanych w
    niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy
    prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; Prawa
    przedsiębiorców; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o
    prawach konsumenta oraz ogólnego rozporządzenia o ochronie danych oraz
    ustawy o ochronie danych osobowych.

  3. Prawem właściwym dla rozstrzygania
    sporów jest prawo polskie. W przypadku Konsumentów niebędących obywatelami
    Polski, wybór prawa polskiego nie pozbawia ich ochrony przyznanej na mocy
    bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa państwa ich zwykłego pobytu.

  4. Niniejszy regulamin wchodzi w życie z
    dniem 1.01.2025 r.


Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *